BBABA601 Principles of Marketing
ศึกษาบทบาท และความสำคัญของการตลาดที่มีต่อสังคม เศรษฐกิจ พัฒนาการของแนวคิดทางการตลาด กิจกรรมและหน้าที่ต่างๆ ทางการตลาด ระบบข้อมูลสารสนเทศ และการวิจัยทางการตลาด ลักษณะ และพฤติกรรมการซื้อแต่ละตลาด ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการกำหนดส่วนประสมทางการตลาด การวางแผนกลยุทธ์การตลาดที่เหมาะสมสำหรับแต่ละส่วนประสม เข้าใจการประยุกต์เทคโนโลยีสมัยใหม่ในกิจกรรมการตลาด จริยธรรมการตลาด และความรับผิดชอบต่อสังคม
Study of the role and importance of marketing to the social economic development of marketing concepts. Events and activities including the marketing information system and marketing research. Characteristics and buying behavior of each market. Factors that affect the marketing mix. Strategic Planning the right marketing mix for each to understand the application of new technologies in marketing activities. Ethical Marketing And Corporate Social Responsibility
- Teacher: Supawat Phongwatcharawat