BBABA601 Principles of Marketing 

ศึกษาบทบาท และความสำคัญของการตลาดที่มีต่อสังคม  เศรษฐกิจ  พัฒนาการของแนวคิดทางการตลาด กิจกรรมและหน้าที่ต่างๆ ทางการตลาด  ระบบข้อมูลสารสนเทศ และการวิจัยทางการตลาด  ลักษณะ และพฤติกรรมการซื้อแต่ละตลาด ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการกำหนดส่วนประสมทางการตลาด การวางแผนกลยุทธ์การตลาดที่เหมาะสมสำหรับแต่ละส่วนประสม เข้าใจการประยุกต์เทคโนโลยีสมัยใหม่ในกิจกรรมการตลาด จริยธรรมการตลาด และความรับผิดชอบต่อสังคม

Study  of  the  role  and  importance  of  marketing  to  the  social  economic  development  of  marketing  concepts.  Events  and  activities  including  the  marketing  information  system  and  marketing  research.  Characteristics  and  buying  behavior  of  each  market.  Factors  that  affect  the  marketing  mix.  Strategic  Planning  the  right  marketing  mix  for  each  to  understand  the  application  of  new  technologies  in  marketing  activities.  Ethical  Marketing  And  Corporate  Social  Responsibility